poniedziałek, 3 listopada 2014

Pasta sojowa

Uwielbiam pasty do chleba. Przy moim mega aktywnym maluszku często nie mam czasu na gotowanie obiadu w porze obiadowej (często jem go na kolację) i takie pasty ratują mnie przed napadami głodu.
Tym razem postanowiłam przyrządzić pastę sojową. Nigdy wcześniej nie robiłam pasty z soi, więc postanowiłam posiłkować się gotowym przepisem. Po przeszukaniu internetu wybrałam przepis z  tej stronki.
Pasta jest pyszna, delikatna, w pięknym, kremowym kolorze. 
Polecam :)


Składniki:
szkl. soi
2 małe cebule
3-4 łyżki jasnego sosu sojowego
2 łyżki oliwy z oliwek + do smażenia
6 szkl. wody
sól

Soję moczymy na noc, rano gotujemy w nowej wodzie ok. 40 minut.
Cebulę kroimy w dowolne kształty  i podsmażamy na oliwie z oliwek. 
Składniki łączymy w miseczce i miksujemy na gładką masę.
Doprawiamy do smaku solą.

Smacznego:)

4 komentarze:

  1. super, uwielbiam domowe smarowidła! są o wiele zdrowsze i smaczniejsze od tych kupnych.
    pozdrowienia dla maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za pozdrowienia :) ja też wolę sama przyrządzić jakąś pastę niż kupować gotową :)

      Usuń
  2. Jakże mi miło, że wzięłaś ode mnie ten przepis. U nas serwowana jest bardzo często, w tym tygodniu zmajstruję chyba wersję z pieczoną papryką, bo też jest pyszna. Moja wcale nie wegetariańska rodzina zajada tę pastę pasjami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój przepis wydawał mi się najbardziej interesujący ze wszystkich, które znalazłam i faktycznie, nie pomyliłam się - pasta wyszła pyszna :) Dziękuję za odwiedziny i na pewno będę zaglądać, zainteresowałaś mnie tym przepisem na pastę z papryką :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...