wtorek, 30 września 2014

Pizzerinki z kabaczka

Wczoraj mając do dyspozycji tak ograniczone zasoby udało mi się zrobić dwudaniowy obiad :) Na pierwsze danie ugotowałam zupę -krem cebulową, a na drugie, z tego co znalazłam w domu udało mi się wyczarować pyszne pizzerinki.
Jestem z siebie dumna :)

Składniki:
kabaczek
2-3 ząbki czosnku
2 łyżki oliwy + do posmarowania blachy
salami
ser gouda (lub inny ulubiony)

Kabaczka kroimy na jedno-centymetrowe plastry, solimy z dwóch stron i odkładamy na kilka minut, by puścił sok. Następnie płuczemy i osuszamy ręcznikiem papierowym. Czosnek przeciskamy przez praskę, mieszamy z 2 łyżkami oliwy i smarujemy ta mieszanką kabaczka. Na wierzch kładziemy plastry salami i posypujemy przetartym na drobnej tarce serem.
Gotowe pizzerinki układamy na wysmarowanej olejem blasze.
Pieczemy w piekarniku rozgrzanym do 180 st. C ok. 20 minut.


podane z ketchupem, sosem cygańskim i paprykowym

Smacznego:)

6 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...