niedziela, 31 sierpnia 2014

Pozbywam się pociążowego brzuszka

Przez jakiś czas szukałam ćwiczeń, które nie będą zabierały sporo czasu (wiadomo maleństwo jest niecierpliwe ), a będą skuteczne i na efekt nie będzie trzeba czekać miesiącami (mama maleństwa też jest niecierpliwa ;) ).
Ćwiczenia, które znalazłam zabijają, ale dzięki nim straciłam w ciągu miesiąca 5 cm w obwodzie brzucha :) Dla mnie to dużo, choć niewystarczająco. Nie zostało mi jakoś bardzo dużo po ciąży, ale już wcześniej chciałam zgubić jakieś 5 cm, po ciąży planowałam z 10, a nie obraziłabym się gdyby było z 15 :) Wtedy wróciłabym do moich nastoletnich wymiarów. 
Co ciekawe po tak spektakularnych efektach w pierwszym miesiącu, przerwaniu ćwiczeń na mniej więcej dwa (najpierw wyjazd na wakacje, a potem lenistwo ;) ), powróciłam do nich i znów wykonywałam je mniej więcej przez miesiąc. I co? I nic. Ani jeden centymetr mniej. Być może powinnam teraz zmienić zestaw, by uruchomić kolejne partie mięśni. Mam już jeden upatrzony, ale musi chwilę poczekać... :)
W każdym razie polecam ten zestaw gorąco. Uciekające z każdym dniem centymetry dodają skrzydeł i motywacji do dalszych ćwiczeń.
Dajcie znać, czy u Was też zadziałały :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...